czwartek, 23 stycznia 2020

i po feriach


Ferie mkną jak francuskie teżewe. Weekend w stolicy też przeminął. Plan wycieczki zrealizowany w stu procentach. Bez pośpiechu, spokojnie. Szkoda, że tak szybko robi się ciemno, ale Warszawa w świątecznej odsłonie zachęca do wieczornego spacerowania. 





Dużym zaskoczeniem była dla mnie przemiła knajpka, do której zagnał nas głód. Ścisk nieziemski, bo i lokal malutki. Szum rozmów, a w tle… kolędy i pastorałki. W czasach, gdy w drugi dzień Świąt milkną w radiu wszelkie świąteczne melodie, gdy kolędy można śpiewać jedynie w kościele – są jeszcze  takie miejsca, gdy atmosfera świąteczna trwa. Super! 




Wróciłam do domu trochę zmęczona, ale zadowolona. Jednak złapałam się wczoraj na tym, że już szukam pomysłów do lekcji u pierwszaków. Chyba nie umiem odpoczywać jak normalny człowiek 😉
 

9 komentarzy:

  1. Cieszę się że Ci się udał weekend w Warszawie.
    A trafiłaś na kilka ciekawostek o których piszę w książce?
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Byłam swoistą atrakcją na dziedzińcu UW, gdy dosiadłam się do Studenta i Rajski pstrykał zdjęcie za zdjęciem :) I znalazłam pomnik Prusa - całkiem niewidoczny i przechodzi się obok...Tylko o latarniach zapomniałam... Ale nic straconego - do Warszawy pociąg z Katowic jedzie prawie tyle samo czasu co do Krakowa ;)

      Usuń
  2. Raczej traktujesz swoją pracę z pasją. Ja dopiero zaczynam ferie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja już czuję węzełek na żołądku na myśl o poniedziałku... Odpoczywaj :)

      Usuń
    2. Zaczynamy remont, więc odpocznę aktywnie:-)
      Po urlopie wystartuj powoli:-)

      Usuń
  3. Taka świąteczna atmosfera to cudo. Mi sie osobiście Zakopane kojarzy z góralami, którzy śpiewają właśnie kolędy, a za oknem widać przepiękne Tatry..
    Ferie przede mną! :-))

    Mój kanał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ciepło :) Dla mnie Zakopane to cisza na szlakach i cudne widoki. I już tak dawno tam nie byłam, że chyba czas wybrać się w tamte strony. Udanych ferii :)

      Usuń
  4. Kochana
    Jestem na chwilkę, bo po operacji słabiutka jeszcze jestem.
    Chciałam podziękować za pamięć, życzenia i pozdrowienia 💙🧡💛💚💜
    Serdeczności zostawiam moc 🌷☕🤗

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej! Dużo odpoczynku i spokoju Ci życzę. I niech Maluch przysparza Babci jak najwięcej powodów do radości :)

    OdpowiedzUsuń