niedziela, 14 października 2018

jesiennie

Wczoraj uprzątnęłam pelasie rozpoczynając sezon jesienny. Nie da się ukryć, że tegoroczna jesień jest piękna. Nitki babiego lata fruwają w powietrzu, drzewa mienią się tyloma kolorami, że nie da się oderwać oczu, a słoneczko grzeje jakby był środek lata. To znaczy w ciągu dnia grzeje i w efekcie rano wychodzi się do pracy w zimowej kurtce, a wraca w krótkim rękawie i okularach przeciwsłonecznych. Ale nie narzekam. Dziś leniliśmy się słodko w parku łapiąc promienie słońca, czytając książki, objadając się goframi i kiełbaskami z grilla. I było cudownie. Podobno ostatni taki ciepły weekend, więc postanowiliśmy go maksymalnie wykorzystać.
Trzeba mi było takiego zresetowania mózgu, bo praca mnie pochłonęła za bardzo. Papierologia stosowana, na jaką jesteśmy skazani, co roku wydaje się być większa. I gdy człowiek myśli, że już stworzył wszystkie dokumenty, plany, programy, listy, wypisy, tabelki i co tylko, nagle okazuje się, że to nie koniec, bo przyszły nowe wytyczne, wyszły nowe przepisy i cała zabawa zaczyna się od nowa... No cóż.. Ale obiecałam pisać częściej i mam zamiar dotrzymać słowa. 



4 komentarze:

  1. No właśnie, podobno tylko do końca tygodnie będzie ładnie a potem to już koniec ciepełka, słoneczka i wszystkiego miłego.Współczuję Ci tych ciągle zmieniających się programów, przepisów a na końcu i tak się okaże, że proch już dawno wynaleziono;)))
    Chodziłam dziś po takim dywanie liści, bo z okazji niedzieli nikt ich nie uprzątnął.
    Serdeczności dla Was;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od rana dziś dżdży i jest tak smętnie, że najchętniej by człowiek nie wychodził spod kołdry. A tu urodziny Młodej i od rana wciąż coś. Chwilowo oddałam wszystkie tabelki, programy i inne, więc obym mogła tak dotrwać już do końca roku szkolnego bez dodatkowych papierzysk. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jesien ma cos specjalnego w sobie - kazdy lubi, podziwia kolory, spaceruje w lisciach.
    U mnie jeszcze jej nie ma, jedynie nizsze temperatury - drzewa nadal zielone - ale wkrotce sie zacznie.
    Korzystaj z okazji do grillowania, odpoczynku i relaksu jako ze zima wytraci do tego okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tydzień minął i po ładnej pogodzie zostało jedynie wspomnienie. Pogoda zmieniła się diametralnie i powoli wyjmujemy z szafy ciepłe kurtki. Ale czas tak szybko pędzi, że ani się obrócimy a będzie znowu ciepło :)

      Usuń