piątek, 31 grudnia 2010

Na Nowy Rok


Za kilka godzin odejdzie do historii. I przyjdzie nowy.

Dla mnie był dobry. Nawet bardzo dobry. Czasem doprawiony odrobiną smutku, ale bez niego byłoby zbyt pięknie. A jak napisał wielokrotnie już cytowany ksiądz Twardowski „W życiu najlepiej kiedy jest nam dobrze i źle. Kiedy jest nam tylko dobrze – to niedobrze”.

Chciałabym za rok, o tej porze, znów powtórzyć „To był rok, dobry rok”.  Czego sobie i Wam życzę.

Wszystkiego dobrego na ten Nowy Rok!








29 komentarzy:

  1. Trudno powiedziec, czy mijajacy rok byl dobry czy zly. Dla kazdego inaczej. Dla tych, co polegli pod Smolenskiem na pewno zly. Dla tych, co uswiadomili sobie, ze panstwo polskie jest tylko kosztowna atrapa i wlasciwie nie istnieje takze zly. Dla tych, co zrozumieli, ze nie maja co liczyc na pomoc panstwa w trudnych chwilach, i ze czas najwyzszy radzic sobie w zyciu samemu wlasciwie dobry. A ja z gor pozdrawiam - pikenych, posepnych, spowitych mgla, ze sniegiem, ktory przymarzl do galezi. Jest bajkowo i mistycznie. I ciesze sie, ze po raz pierwszy od sluzszego czasu udalo sie przyjechac na Nowy Rok w gory.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego dobrego Ewutku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zbytnio z czego się cieszyć, bo dla mnie osobiście ten rok był nijaki ani dobry, ani zły. Z nadzieją czekam na następny rok.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. i niech sie tak stanie! i miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ulka102@poczta.onet.eu31 grudnia 2010 23:49

    Dosiego Roku Effciu. Uleczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewutku, słodyczy i ciutkę goryczy Ci życzę i spełnienia planów i marzeń!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ten rok był wyjątkowo smutny i niedobry a w zasadzie końcówka roku. Cóż czasami taki rok nadchodzi i najważniejsze aby szybko go zamknąć. Pomyślności w nowym roku i samych dobrych chwil. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie sam finisz był paskudny. Ale w ogólnym rozrachunku... Mam jednak świadomość tego, że dla każdego z nas był inny. Życzę Ci więc, by nowy był zdecydowanie lepszy od tego, który odszedł. Pozdrawiam noworocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Anabell:) I Tobie wszystkiego dobrego na te nowe dni. Zwłaszcza zdrowia, Tobie i Mężowi!Wszystkiego najlepszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszelkiej pomyślności Uleczko!

    OdpowiedzUsuń
  11. A zatem, niech będzie dobry!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego Mijeczko!:) I niech Ci z Alei Szucha dają nam spokojnie pracować:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma piękniejszego widoku niż zimowe góry... Bajkowe i niesamowite w tej białej puchowej otulinie. Ech... :)Wszelkiej pomyślności na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  14. ~Nivejka vel Zołza1 stycznia 2011 14:27

    Wszystkiego! Tego czego sobie naturalnie życzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ~www.fenevad.blog.onet.pl1 stycznia 2011 16:33

    Och, jak ja już dawno nie słuchałam "Mija rok"! Cóż, Trójka wyłączona, a to błąd :/ A ona jest ciepła przez dźwięki gitary, i taka sentymentalna... Idealna.Tak więc, żeby ten rok nasz nowy, 2011 (muszę pamiętać i dwóch jedynkach po zerze!!!) rok był nie gorszy od tego, co minął, może odrobinę lepszy w zdażenia i relacje ludźmi... i żeby też marzenia się spełniły, jakiekolwiek by one nie były, i jakikolwiek byłby ich stopień nieprawdopodobieństwa.Pozdrawiam ciepło, Fenevad :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepszego, Effciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, życzę sobie, życzę:) I Tobie też życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci Fenevad za odwiedziny:) Również Tobie życzę wszelkiej pomyślności na ten Nowy Rk. Zwłaszcza tak cennego zdrowia. I cierpliwości do przejścia tego wszystkiego, co przed Tobą!Pozdrawiam nowrocznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszego, Tanyu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, zdrowie się przyda, baaaardzo dziękuję :)PS. dołączę link Twojego adresu na mój blog. Mam nadzieję wpadać do Ciebie kiedy tylko mi się uda :)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  21. ~postautoportret3 stycznia 2011 01:08

    Wszystkiego Naj naj naj w Nowym Roku.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ~smoothoperator3 stycznia 2011 22:00

    Również wszystkiego najlepszego życzę w nowym roku. A dziękuję też za drobne zmiany w tle bloga i wyrazistości tekstu, co wpływa korzystnie na moje biedne oczy,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewo, Twoje życzenia są piękne, nic nie dodam, więc tego samego Tobie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  24. i troszku wiecej kasy niz zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję i ze spóźnieniem wielkim przesyłam serdeczne życzenia na ten Nowy Rok!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję:)I bardzo proszę:) Zmiana kolorystyki to efekt sylwestrowej nocy - cóż, coś trzeba był robić czekając na północ;) A tak serio - mnie też się tamten nie podobał, ale ciiii... :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję:) Wszystkiego dobrego Nolu!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. hehe,na razie dali nowy regulamin dyżurów:)))))rozesłano podobno do szkól,nam odczytano...ajemrobot!!!!!

    OdpowiedzUsuń