sobota, 21 marca 2009

nagrody i wyróżnienia

I poczułam się przez chwilę jak gwiazda na wręczaniu conajmniej Oskarów. Nie było może czerwonego dywanu i całej tej wielkiej gali, ale mnie wystarczyło to co zobaczyłam. Dziękuję Ci Beatris za nominację:)Wczoraj Ty mi przypomniałaś o poezji naszego życia. Bo ostatnio jakoś szarą prozą zawiało...
Czyli, że teraz ja typuję kolejnych do nagrody? Przyznam, że wybór mam ciężki, zwłaszcza, że - jak widzę, niektóre moje "typy" już wytypowano. No i mam dylemat: 4 czy 7?

A zatem... Pam.. pam.....

  Dla Anabell :)
Za Jej ciekawość świata i niesamowite posty. Zawsze z przyjemnością i zaciekawieniem czytam, nawet, gdy nie ma mojego komentarza pod spodem.
 
 

  Dla Atiny :)

Już wiem, że czytając Jej posty nie można nic jeść, ani pić, bo niekontrolowane wybuchy śmiechu mogą się przydarzyć w najmniej oczekwianym momencie. Potrafi rozbawić, ale zmusić do refleksji również. Bystre oko obserwatora plus umiejętność doboru odpowiednich słów - oto cała Bezdomna:)
  
 
  Dla Flakonika :)

Mistrzyni Słowa w każdym calu! Każdy Jej post to uczta dla oczu i ducha. Nie znam nikogo, kto by tak pięknie potrafił posługiwać się słowem, z taką gracją i lekkością. Po prostu - poezja zawarta w prozie.
  
 
  Dla Tanyi :)

Za jej pełne refleksji posty, tak bardzo nawiązujące do naszej codzienności - nie zawsze łatwej, czasem skomplikowanej, ale czasem też i radosnej.
  

I są cztery...

Nie jest łatwo wybierać. Bo każdy z Was jest dla mnie wzorem i inspiracją. Od każego się uczę czegoś nowego i czujcie się wszyscy moi kochani czytacze wyróżnieni. Chcę jednak wyróżnić kogoś w sposób szczególny. Taki mój własny, prywatny "Kreativ Blogger".
  
  Dla Skosnej i Matika :)
Dla moich ulubionych, namiętnie od kilku lat inwigilowanych blogowiczów. Ich Pb zawsze wywołują na mojej twarzy uśmiech, nawet jeżeli to tyko cień uśmiechu przez łzy. 
I w tym miejscu chcę im podziękować za to, że są - bo to mnie często nie ma [jak ostanio... :(]. I za wczoraj. Dziękuję.

       

18 komentarzy:

  1. Ewutku, od wczoraj tkwię w stanie permanentnego zdumienia, a dziś się ono pogłebiło- wczoraj przeczytałam o nominacji dla mnie od Polonki 54, a dziś od Ciebie. Jestem niezmiernie i wzruszona i zdumiona, bo na ogół piszę na niezbyt "chwytliwe" tematy, ale myślę, że skoro mam nieco więcej wolnego czasu od innych i mogę coś ciekawego wynależć i o tym napisać, to powinnam to zrobić. I, przyznaję się bez bicia, najczęściej piszę o tym, co mnie zainteresowało-ot, taka zwykła "prywata".Serdeczności dla Ciebie, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. beatris3076@op.pl21 marca 2009 10:56

    cieszę się moja droga,że mogłam wywołać na Twych ustach uśmiech i wzruszenie:)Dziękuję za wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale rozumiem jak się czujesz, bo... miałam to samo:) I nie ukrywam, że byłaś pierwszą osobą, która od razu mi przyszła do głowy w momencie, gdy doczytałam, że moim zadaniem jest wytypowanie nastepnych osób:)Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  4. To było jak tchnienie wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewutko, a ja też Cie wytypowałam, bo ... sama przeczytaj u mnie dlaczego.Ponieważ jestem noga stolowa, jesli idzie o kompa i jego okolice, nie mam pojęcia jak mam pobrac i skąd tę urocza plakietkę.Tylko nie padnij ze śmiechu ze mnie. Miłego Ewutku, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja... dziękuję bardzo Ewa, teraz to ja czuję się jak na wręczeniu Oskarów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ~AtinablogBezdomna21 marca 2009 13:53

    Przy mnie nie można ani jeść ani pić? To ja jestem dobra dieta!:)))))) Dziękuję serdecznie i gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram kandydaturę Tanyi (innych blogów nie znam), jestem pod wielkim wrażeniem tego co i jak pisze. Też miałam ochotę ją nominować, ale jeszcze nie wkleiłam sobie odznaczenia, a poza tym Tanya zrobiła sobie urlop naukowy od blogowania.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję:) nie padłam ze śmiechu ani nic z tych rzeczy. Bardzo dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwony dywan i zrobimy uroczyste wręczenie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi:) O tym nie pomyślałam, żeby potraktowac Cię jako dietę:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem, ze ma urlop, ale jak wróci to się dowie o nominacji:) I Tobie też gratuluję!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo, brawo, GRATULUJĘ serdecznie nominacji !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję Nolu:)) Własnie zajrzałam do Ciebie i widzę, że też masz nominację:) Gratulacje:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję ślicznie, Efciu :-)Hmm, sama jestem w kropce, przyznam, bo nie wiem, czy umiem wybrać cztery blogi, które najbardziej cenię, które najbardziej mi się podobają. Każdy z Was jest wyjątkowy..

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam, że na niektórych blogach nominowano 7, a nawet 8 blogów... nie mam pojęcia jak w końcu to ma być... Ja nominowałam 4, bo tyle miała Beatris, która nominowała mnie pierwsza. A co do wyborów - każdy jest trudny, nawet jak się coś wydaje na pozór łatwe, hihi:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, Effko, :)wybacz proszę, że dopiero dzisiaj dotarłam z podziękowaniem za Twoją nominację, miałam sprzęt w naprawie. To bardzo miłe z Twojej strony, że wyróżniłaś moje pisanie, dla mnie to nie tylko "łańcuszek życzliwości", ale i piękny gest. Jestem jedynie lekko zmieszana, bo akurat byłam zmuszona podjąć decyzję o zawieszeniu "Flakonika do pachnideł"- Po prostu - nie wyrabiam czasowo, a to nie tylko notki, lecz i wzajemne odwiedziny. Wierzę, że kiedyś uda mi się powrócić, pomiędzy będę Cię podczytywać incognito - i mam nadzieję, iż mogę liczyć na Twoją wyrozumiałość. Jak będę znów tutaj aktywna, dam o sobie znać. Effka, pozdrawiam serdecznie, wszystkiego dobrego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam Cię serdecznie:)Nie ukrywam, że będzie mi Ciebie brakować.. Ale będę też cierpliwie czekać na Twój powrót. Zagladaj przy każdej okazji.Ściskam mocno i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń