piątek, 2 stycznia 2009

Witam w Nowym Roku:)

Nowy Rok zaczął się bardzo obiecująco:) I już początek brzmi optymistycznie.
Od dawna w mojej rodzinie krąży przesąd mówiący o tym, że jeżeli pierwszą osobą napotkaną w Nowy Rok a zwłaszcza pierwszym gościem, który w Nowym Roku przekroczy próg twego domu, będzie mężczyzna - cały rok będzie szczęśliwy. I co? Gdy wczoraj rano wyszłam z domu pierwszą osobą, którą spotkałam był mężczyzna. A i mój pierwszy tegoroczny gość był mężczyzną. Czyli, że co? Podwójne szczęście? :)
Do wszelkich tego typu przesądów podchodzę z uśmiechem i rezerwą, ale i tak wierzę, że ten rok będzie szczęśliwy. W zasadzie nie ma wyjścia - za dobrze się zaczął. I nie będą to dobre złego początki. O nie:)
Cały dzień upłynął pod znakiem spotkań z przyjaciółmi. Sylwestra spędziłam sama. Mój wybór. Ale od rana odbierałam smsy z pytaniem "Mogę wpaść?" I w efekcie ciągle ktoś wchodził i wychodził. I był to dla mnie niezwykły dzień. Dzień rozmów od serca, szczerych, serdecznych. Rozmów na tematy bardzo poważne i te bardzo niepoważne. I tak do późnej nocy. Około 23 dostałam tradycyjnej głupawki i udało mi się, w sposób całkowicie niezamierzony, zostać autorką różnych głupich tekstów i powiedzonek, które normalnie by mi w życiu nie przyszły do głowy:) I nagle dotarło do mnie, że jest jak kiedyś. Jakby jakiś czarodziej cofnął czas i jakby wszystko zaczęło się od nowa. Było jak kiedyś, ale zarazem inaczej. Lepiej? Doskonalej? Aż przyszły mi na myśl słowa Goethego "Chwilo trwaj - jesteś piękna!"
Tratuję to jak dobry znak na cały nadchodzący rok. Będę się starać, żeby ta "chwila" trwała jak najdłużej. Tak, jak będę się starać wytrwać w moich noworocznych postanowieniach. Pewnie, że mam, a jak:)
Wszystkim wszystkiego dobrego na Nowy Rok życzę:)
 roza 

4 komentarze:

  1. Tak jak Ci pisałam, jest lepiej.. jest jak dawniej..teraz trzeba o to dbac i zastosowac się do cytatu 'chwilo trwaj'Bucku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zakasujemy rękawy i do dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi to niezwykle optymistycznie i niech tak pozostanie.Ciesze sie Twoja radością i życze, by tak już zostało, anabell

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie masz pojęcia jak mnie samą to wszystko cieszy:) Mam ogromną nadzieję, że ten rok będzie dla nas wszsytkich dobry i szczęsliwy:) Trzymaj się ciepło, bo u nas mróz, aż nosy są czerwone:))

    OdpowiedzUsuń